lördag 7 februari 2009

Satt i går natt och diskutera lite med min granne...
Då kom jag på att hur sjuka jävla människor det finns runt oss...

För en tid sedan satt jag och kolla runt lite på internet å hamnade på en sjuuuuuuk jävla sida,
2 brudar som satt och bajsa diare i ett glas och sedan drack dom upp det!!!
Helt jävla seriöst hur jävla sjuk å vidrig får man vara???

Och för ca: 3 veckor sedan frågade mitt ex kompis om jag ville se en sak på internet...

Ja visst varför inte tänkte jag...
Kom det upp en film med 2 killar som satt och skar sönder sina Kukar och pung, men inte bara det dom satte och peta ur nå jävulskt äcklig gegga från pungen.
Sen var det INGET kvar av det dom små söta barnen kommer ifrån, det var bara mos, gegga, blod...
VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ VISSA MÄNNISKOR???
Och hur i helvetet tänder vissa människor på bajs, kiss, blod?
Kan väl fan inte vara upphetsande att se någon dricka BAJS???
Eller att någon total förstör sitt ORGAN!!!
Näää fyyy faaaan asså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar