torsdag 12 februari 2009

Vad fan åxå!!!

Så SATANS less jag blir på ex jävla pojkvänner som fan int kan låta en vara...
Vad fan det är över fan 7 år sen det vart slut...
Näää lix jävla förbannat ska du vara i mitt jävla liv å bara förstöra, Tracka sönder mitt liv totalt!
DU ska typ bestämma över mitt liv, vad fan jag får göra å int göra...
Ta och ge dej, är jhu sjukt det du håller på med för faaaaaan...
Fan ta och börja leva ett liv, låt mej vara jag har fan int tid med att ha dej i arslet hela livet!!!
Om det ska fortsätta så här ja men då kan du väl för fan ta o börja torka mej i arslet när jag har skitit åxå!!! ELLER???
Då har du jhu fan hel koll, vore väl nå för dej va ;)
Nhää ör fan låt mej va, ta o skaffa dej nån annan å kontrollera i ditt liv i stället...
Du är PAIN IN THE ASS!!!
Kiss and good bye SUCKER!!!

Fan I FUCKING LOVE ME SELF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar